Mobiilipalvelut

 

 

Global Network mobiilipalveluilla parannat brändisi tunnettuutta ja tehostat myyntejä.  

Mitä paremmin tunnet asiakkaasi sitä tehokkaammin voit palvella heitä oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. 

Mobiilipalveluissaa vastaanottoprosentti on selvästi korkeampi kuin muissa viestimissä. 

 

 

Asiakasviestintä Muistamalla asiakastanne tekstiviestillä, tieto menee paremmin ja edullisemmin perille kuin normaalilla kirjepostilla. Tekstiviesti luetaan lähes aina. Asiakasviestintään voidaan helposti tuoda interaktiivisia ja usein kampanjan tehoa parantavia elementtejä. esim yhdistämällä kilpailuita tai äänestyksiä osaksi asiakasviestintää. Järjestelmän kautta on mahdollista lähettää isoja massapostituksia hyvin lyhyessä ajassa n. 50 viestiä/s. vauhdilla.

teXtari.net tekstiviestipalvelulla lähetät tekstiviestit helposti ja nopeasti niin suurelle kuin pienellekin vastaaottajajoukolle.

Ajanvaraus ilmoitus tekstiviestillä tuo kustannussäästöjä useille palvelualoilla. Esimerkiksi monet hammaslääkäriasemat hyödyntävät tekstiviestivarausta peruuntuneiden aikojen uudelleen myyntiin.

Seuraavana jonossa olevalle asiakkaalle läheteään aikavarausehdotus, joka on vahvistettava 5 minuutin sisällä viestin saamisesta. Mikäli asiakas ei sitä vahvista, lähtee viesti seuraavalle peruutusaikaa odottavalle jne. 

Mobiilimarkkinointi aktivoi vastaanottajia tehokkaammin kuin perinteinen markkinointi ja tavoittaa potentiaaliset asiakkaat paikasta riippumatta. Mobiilin liittäminen osaksi muuta markkinointia esim. kilpailujen kautta saat välitöntä tietoa kampanjan onnistumisesta, Samalla saat kerättyä asiakasrekisteriä jatkotoimenpiteitä varten.

Mobiilimaksut ovat helposti sovellettavissa moniin kauppatapahtumiin,  joissa halutaan joko poistaa maksutapahtuman viivästyttävä vaikutus mahdollistamalla helppo maksaminen etukäteen tai vain käyttää SMS-maksua nopeimpana mahdollisena tapana suorittaa maksu tuotteesta tai palvelusta. Käyttömahdollisuuksia on rajattomasti, voit myydä asiakkaalle tuotteita, palveluita tai sisältöä siten, että tilaus ja maksu tapahtuu helposti yhdellä tekstiviestillä. Asiakkaamme myyvät jo nyt esimerkiksi pääsylippuja, lupia, ruokaa, tekstiilejä, elektroniikkaa, lehtiä, videoita ja pientavaraa. Myyminen on helppoa, koska asiakas lähettää vain yhden viestin ja siinä kaikki. Maksuvahvistuksen saat vaikkapa puhelimeesi tai sähköpostiisi.

Kupongit ja liput:  Lähettämällä asiakkaan puhelimeen sähköisen alennuskupongin tai pääsylipun, kulkee se aina asiakkaan mukana matkapuhelimessa. 

Palvelu voidaan yhdistää myös nettipalveluun, jolloin mm.paikkavaraukset hoituvat tilausten mukaan automaattisesti.

Sisällön myyminen: tarjoatte sitten musiikkia, videoita, pelejä, ohjelmistoja tai perinteisiä soittoääniä matkapuhelimeen onnistuu se yhden sisällönhallinta- ja jakelualustan kautta . Myös erilaisten sovellusten myyminen tekstiviestillä on helppoa. Asiakas voi tilata puhelimeensa vaikkapa tietokoneohjelman tekstiviestillä suoraan kotisivuiltanne. Tilaus, maksu ja ohjelman toimitus tapahtuu automaattisesti ja heti.

Esite- ja tuotetilaukset: Asiakkaanne voi lähettää maksuttoman tai maksullisen viestin tilatakseen vaikkapa yrityksenne esitteen tai näytetuotteen. Tilauksen saatte omaan järjestelmäänne, sähköpostiiin, matkapuhelimeen tai miten vain haluatte. Digitaaliseen suoramarkkinointiin voidaan helposti tuoda interaktiivisia ja usein kampanjan tehoa parantavia elementtejä. 

Tekstivestiäänestys: Kun haluat järjestää äänestyksen, siihen on helppo liittää mukaan tarjoamamme tekstiviestipalvelu. Äänestystulos voi näkyä realiajassa kotisivuilla, tapahtumascreenillä jne.

Kilpailut: Voimme rakentaa käyttöösi millaisen järjestelmän tahansa. Kilpailun laadulla ei ole merkitystä, lähes kaikkeen voidaan ottaa mukaan myös tekstiviestiosallistuminen. Se voidaan yhdistää myös nettipalveluun jne. Kilpailut osana markkinointiviestintää on tehokas tapa mitata kampanjoiden toimivuutta.

Viihdepalvelut: Chat, deitti, arvonnat, äänestykset, taustakuvat, horoskoopit, tietokilpailut ym. voidaan myydä ja laskuttaa tekstiviestin kautta.

Palvelujen käyttöönotto on nopeaa ja hallinnointi on vaivatonta selainpohjaisella työkalulla. Lutettava ja kattava realiaikainen raportointi.  Palvelut voidaan toteuttaa jaetuissa lyhytsanomanumeroissa tai asiakkaan omassa lyhytsanomanumerossa.